" 我不当争吵, 只当给我们机会协调 :) 只当给我们机会,去做更好的人,走更好的路。"

什么是协调 ?
协调是和谐一致;配合得当。就是正确处理组织内外各种关系,为组织正常运转创造良好的条件和环境,促进组织目标的实现。

那时的你对我说:
你觉得自己付出多,
所以你觉得我的珍惜不够,
你对我的要求高了。
(协调是用这种方式吗?..难听一点就批评了..)

从来,我都不会对别人说,
我付出多,所以我要回报多。
付出多或少,不是自己去衡量。
是让别人去感受,才告诉我们。

能为你付出是很高兴的事。
而我在寻找快乐, 不是回报。

这时候,重要不重要、珍惜不珍惜、比较不比较,这一切对我都不重要。
最重要的是听见你心里想对我说的话、你对我的看法..

最后,只有LET IT GO AS SOMETHING WILL COME ALONG LATER ^.^

1. Let go because things are not the same anymore.
2. Let go because the trust and loyalty isn’t there.
3. Let go because you are unclear of where things stand.
4. Let go if the friendship or relationship is damaging to you.
5. Let go if you simply don’t see eye to eye
6. Let go if you’re the one fighting to make it work.
7. Let go if he or she doesn’t encourage you or believe in you.
8. Let go if the relationship isn’t bringing you what you want and need.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

About Me

My photo
爱好:打羽球、玩乐器、上网、旅游

Translator

Followers

Blogger Tricks
Flag Counter